נ נח

נ נח

נ נח נחמ נחמן מאומן תורת אמת נתן לנו

עיקר תורתנו הקדושה תורת אמת שנתן לנו הוא לזכות לחיי עולם שהוא קיבול השכר של לעתיד שעיקרו הוא השיר הקדוש הנ"ל שהוא שיר פשוט כפול משולש ומרובע שנזכה בעת חידוש העולם של לעתיד.
(ליקוטי הלכות- קריאת התורה ו')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

לְהַאֲמִין בְּצַדִּיקֵי אֱמֶת וְאֶזְכֶּה לְהִתְקָרֵב אֲלֵיהֶם בֶּאֱמֶת

וְזַכֵּנִי בְּרַחֲמֶיךָ הָרַבִּים לְהַאֲמִין בְּצַדִּיקֵי אֱמֶת וְאֶזְכֶּה לְהִתְקָרֵב אֲלֵיהֶם בֶּאֱמֶת וְתִהְיֶה בְּעֶזְרִי שֶׁאוּכַל לְעוֹרֵר רַחֲמִים תָּמִיד אֵצֶל הַצַּדִּיקֵי אֱמֶת, שֶׁיִּתְפַּלְּלוּ עָלַי וְיַעְתִּירוּ בַּעֲדִי וִיעוֹרְרוּ רַחֲמִים אֶצְלְךָ לְקָרְבֵנִי אֵלֶיךָ בֶּאֱמֶת, וְיַמְשִׁיכוּ עָלַי וְעַל זַרְעִי וְעַל כָּל עַמְּךָ בֵּית יִשְׂרָאֵל כָּל טוּב וְכָל מַה שֶּׁחָסֵר לָנוּ הֵן בְּגַשְׁמִיּוּת וְהֵן בְּרוּחָנִיּוּת הַכּל יִתְמַלֵּא לְטוֹבָה
 (ליקוטי תפילות - י')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

אִי אֶפְשָׁר לְהַשִּׂיג וְלִתְפּס בַּמּחַ כְּלָל נְעִימוּת הַשִּׁיר הַזֶּה

שֶׁאֶזְכֶּה לִשְׁמעַ לֶעָתִיד קוֹל הַשִּׁיר הַזֶּה הַקָּדוֹשׁ וְהַנּוֹרָא שֶׁיִּתְעַר לֶעָתִיד, אֲשֶׁר יִתְנַגֵּן עַל שִׁבְעִים וּשְׁנַיִם נִימִין אַשְׁרֵי אָזְנַיִם שֶׁיִּשְׁמְעוּ זאת, אַשְׁרֵי הַמְחַכִּים וְהַמְצַפִּים וְהַמְקַוִּים. לָזֶה "אַשְׁרֵי תִּבְחַר וּתְקָרֵב", שֶׁיִּזְכֶּה לְהָצִיץ מִן הַחֲרַכִּים לִרְאוֹת וְלִשְׁמעַ מְחוֹל הַצַּדִּיקִים בָּעֵת שֶׁיִּתְנַגֵּן לִפְנֵיהֶם הַשִּׁיר הַגָּדוֹל וְהַקָּדוֹשׁ לְעוֹלְמֵי עַד. אֲדוֹן כּל, מַגְבִּיהַּ שְׁפָלִים, מֵקִים מֵעָפָר וּמֵאַשְׁפָּה דַּל וְאֶבְיוֹן, טוֹב וּמֵטִיב לָרָעִים וְלַטּוֹבִים, עֲשֵׂה עִמִּי פְּלָאוֹת בְּחַיַּי בְּאפֶן שֶׁאֶזְכֶּה לַטּוֹב הַזֶּה בֶּאֱמֶת, כִּי אַתָּה לְבַד יָדַעְתָּ אֶת עֲרֵבוּת נְעִימוּת מְתִיקוּת יְדִידוּת תְּשׁוּקַת הַתִּקְוָה הַזּאת, אֲשֶׁר אִי אֶפְשָׁר לְהַשִּׂיג וְלִתְפּס בַּמּחַ כְּלָל נְעִימוּת הַשִּׁיר הַזֶּה, כִּי אִם אַתָּה לְבַד יָדַעְתָּ, כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב. "עַיִן ל א רָאָתָה אֱל הִים זוּלָתֶךָ יַעֲשֵׂה לִמְחַכֵּה לוֹ"
(ליקוטי תפילות - ח"ב ח')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

"ואמר לים עד פה תבוא ופה ישית בגאון גליך"

ואמר לים עד פה תבוא ופה ישית בגאון גליך. כי השכל שהוא בחינת ים החכמה דרכו להתרומם ולהתשנא תמיד לחפוץ לצאת לחוץ ע"י הגלים שהם בחינת התגברות המחשבות שמתגברין ורוצין לעלות ולצאת לחוץ ח"ו. והשם יתברך גזר על השכל עד פה תבוא ופה ישית וכו' שצריך להכניע המחשבה לבלי להניחה לצאת לחוץ להכניעם ולשברם שלא יצאו מגבול הקדושה בבחינת אשר שמתי חול גבול לים וכו' כנ"ל. 
(ליקוטי הלכות - מעקה ושמירת הנפש א')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

סבא הוא רבי נחמן משיח צדקינו

רק רבינו רב נחמן הוא הוא האור שמאיר בכל אחד בכל העולם ובכל אחד ואחד, ככה הוא אמר, נו מי ש.. מי שרוצה לרחם על עצמו צריך להאמין בדיבוריו הקדושים כי הוא היה קדוש עליון צדיק כזה שעדיין לא היה בעולם, הוא הוא נשמת משה רבינו ככה הוא גילה בהספרים והוא משיח, הוא אור של מש.. אור של משיח 
(שיחות סבא ישראל רבי נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן בִּירוּשָׁלָיִם)

שיר פשוט כפול משולש מרובע בחינת ע"ב תיבות של קידוש

שיר פשוט כפול משולש מרובע שהוא בחינת ד' אותיות הויה. וזהו בעצמו בחינת ע"ב תיבות של קידוש. כי שיר פשוט וכו' עולה ע"ב כנ"ל, כי הקידוש על היין הוא בבחינת שיר הנ"ל בבחינת אין אומרים שיר אלא על היין. היינו שיר פשוט וכו' שעולה ע"ב בחינת ע"ב תיבות דקידוש עם הב' תיבות יום הששי כמובא שהכל כלול בשם הויה שמרומז בראשי תיבות יום הששי ויכולו השמים וכנ"ל גם תיבות ויכולו עולה ע"ב כמובא. כי ויכולו לשון תכלית שבסוף יום השישי כלתה מלאכתו של יוצר בראשית שעיקרה בשביל התכלית שהוא שבת שהוא תכלית שמים וארץ שעיקר התכלית הוא השיר והניגון הנ"ל שעולה ע"ב שיתער אז וכו' כנ"ל
(ליקוטי הלכות - קריאת התורה ו')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

עונג שבת - נ נח

ובכן יהי רצון מלפניך יהוה אלהי ואלהי אבותי שתעזרני ותושיעני ותזכני לעונג שבת בשלמות באמת ואזכה לקבל שבתות בקדושה גדולה ובשמחה וששון וחדוה רבה ועצומה, ולהתענג על יהוה בשבת קודש בכל מיני עונג, ולהרבות בסעודת שבת בכל מיני מעדנים בקדושה ובחדוה גדולה ולא יהיה אצלי שום קפדא על הוצאות שבתות וימים טובים, "תערוך לפני שולחן נגד צוררי, דשנת בשמן ראשי כוסי רויה", ותחנני מאתך ברחמיך הרבים, ותעזרני ותושיעני ותזכני מהרה לאכילה דקדושה, שיהיה אכילתי תמיד בקדושה גדולה, בבחינת עונג שבת
(ליקוטי תפילות - נז')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

שבת שלום ומבורכת לכולם סבא המלך נ נח

טראנס-"שיתפרסם שמו בכל העולם" נ נח זה השם של משיח


בכל מקום יזמרו נ נח


רק להגיד, לשיר "נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן". (שיחות סבא)

נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

שם ה' שהוא שם הצדיק האמת - נ נח נחמ נחמן

עיקר מלחמת עמלק שבכל דור. הוא כנגד שם ה' שהוא שם הצדיק האמת שהוא שם ה' כי שמו משותף בשם הצדיק. אשר הצדיק הזה האמת הוא הפאר והיופי וההידור של כל העולם הוא החן האמת של כל העולם. הוא בחינת יסוד הפשוט בחינת נהר היוצא מעדן וכו' אשר ממנו נמשכין כל הד' יסודות שהוא כלליות כל העולמות כולם שכולם נמשכין ממנו וכל חיותם נמשך על ידו.
(ליקוטי הלכות - אורח חיים הלכות שבת הלכה ה - ט)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

מערת המכפלה שהוא שער גן עדן

לפעמים יש שנחשך אצל אחד אור הצדיק ואינו זוכה להבין ולראות אורו הגדול ואף שהוא אצל הצדיק אינו יכול לטעם ולהבין ולראות אורו הגדול של הצדיק שעל ידו יוכל לבוא לתכלית הטוב וכמו שמצינו גבי עפרון שמקום מערת המכפלה שהוא שער גן עדן שדרך שם עולין כל הנשמות ואורו גדול מאד אף על פי כן אצלו היה מקום חשוך ואפלה ועל כן מכרו בשמחה רבה לאברהם, כמובא וכמו כן כשנחשך אור הצדיק שהוא מאיר בכל העולמות, מכל שכן בעולם הזה ואף על פי כן אצלו אינו מאיר כלל אדרבא הוא חושך אצלו וזה מחמת עכירת המעשים וכסילות השכל שעל ידי מעשים רעים נתחשך שכלו בכסילות דהינו דעות נפסדות וחכמות נכריות כמו שכתוב: "חכמים המה להרע, ולהיטיב לא ידעו"
(ליקוטי מוהר"ן ח"א - תורה יז)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

אני נ נח נחמ נחמן מאומן

אני מודיע לכם, מה שכל העולם לא יודעים, אני אודיע לכם, כל העולם לא יודעים מי אני, אני אודיע לכם, אני "נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן", אני אודיע לכם מי אני, אני "נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן"
(שיחות רבינו סבא רבי נ נח נחמ נחמן מאומן ועכשיו בירושלים)

מקבלים את סבא רבי נ נח נחמ נחמן מאומן למלך במירון


 (בראש חודש שבט התשע"ב)

חודש טוב ומבורך לכולם

ועל כן ראש השנה לאילנות שהוא תיקון חטא עץ הדעת שחטא במין אילן. על כן הוא בחודש שבט שהיא החודש הי"א כי עיקר התיקון ע"י בחינת י"א בבחינת אחד עשר סמני הקטרת כנ"ל. וזה בחינת ארבעה ראשי שנים הן כי בכל ראש השנה אז התפילה בבחינת דין כנזכר במאמר הנ"ל לענין עיקר הראש השנה. וכן בכל הד' ראשי שנים שהם ימי דין כי עיקר בירור הדינים הוא ע"י המוח שהוא הראש כי כולם במחשבה אתברירו. ועל כן בכל הראשי שנים שהם בחינת ראשים בחינת מוח אז צריכין להמתיק דינים דהיינו לברר ולהוציא כל חיות הקדושה מן הקליפות. שזהו עיקר המתקת הדינים כשמבטלין אחיזת הקליפות שנאחזין בהם. ועיקר הבירור הוא ע"י התפילה בבחינת דין של הבעל כוח כנ"ל. ואז זוכין לשיר פשוט כפול משולש מרובע. וזהו בחינת ארבעה ראשי שנים בחינת שיר פשוט כפול משולש מרובע שזוכין ע"י התפילה בבחינת דין של הבעל כוח שמשתמשין עם זאת התפילה בד' ראשי שנים כדי לברר הדעת דקדושה מן הקליפות כדי לתקן ולהשלים הדעת דקדושה שהוא בחינת ראש בחינת ראשי שנים כנ"ל.
(ליקוטי הלכות - הלכות ערלה הלכה ג')
רבי נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

M369-NA NACH IS THE KING

וימלוך עלינו ועל כל ישראל ועל כל העולם כולו

ותביא לנו את משיח צדקנו במהרה בימינו, וימלוך עלינו ועל כל ישראל ועל כל העולם כולו ויקויים בנו מהרה מקרא שכתוב. "מלך ותחזינה עיניך תראינה ארץ מרחקים" במהרה בימינו, אמן כן יהי רצון 
(ליקוטי תפילות - חלק ב' - תורה יז')
רבי נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם סבא המלך

רק להגיד בפה "נ נח"

"נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן" זה 'פשוט, כפול, משולש, מרובע', זה עשרה אותיות מן עשרה מיני נגינה שגילה, עשרה מיני נגינה שגילה, בזה תלוי הכל, כל הגאולה, רק להגיד בפה "נ נח", לשיר בשמחה, כן, "נ נח", ועל ידי זה יתקרבו כולם לרבינו, זה, זה הגאולה, עיקר הגאולה הוא רבינו, זה השם "נ נח", זה, זה, זה עיקר הגאולה, "נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן" בזה תלוי כל עיקר הגאולה, וזה מסוגל לכל אחד בכלל ובפרט, כל אחד שיתפלל ויגיד בפה: "זכות, זכות רבינו הקדוש יגן עלינו ועל כל ישראל, זכות, זכות "נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן"
(שיחות סבא רבי נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן בִּירוּשָׁלָיִם)

מעלת הריקודין של איש הישראלי

ועיקר עליית הרגלין מן הקליפות הוא על ידי השמחה שעל ידי זה מעלין הרגלין מבחינת רגליה יורדות מוות שהוא עצבות ומרה שחורה שהוא סטרא דמותא כנ"ל. וזהו בחינת מעלת הריקודין של איש הישראלי, שכשזוכה להיות בשמחה כל כך עד שמרקד בזה מעלה הרגלין מהקליפות...
(ליקוטי הלכות - אבן העזר הלכות פריה ורביה הלכות אישות הלכה ג - יג)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

THE NA NACH SWIPE

סגולה נפלאה לומר נ נח נחמ נחמן מאומן 

הכל מאתו יתברך

"באמת עיקר ההתפארות הוא רק מה שה' יתברך מתפאר עם הרצון והחשק והכסופין דקדושה של כל אחד מישראל. מה שכל אחד מישראל ליבו בוער תמיד ברצון חזק לזכות לעבודת ה' באמת. וזה עיקר התפארותו יתברך שמו, כי העבודה בעצמה אינה יקרה כל כך, כי הכל מאתו יתברך, כמו שכתוב: מי הקדימני ואשלם וכו'. ואי אפשר לנו לעשות שום דבר שבקדושה ולא להנצל משום עברה כי אם על ידי ישועתו יתברך."
(ליקוטי הלכות - אורח חיים הלכות ברכת המזון ומים אחרונים הלכה ד - כ)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

נ נח

על ידי שמחה תבוא תפילתך בהיכל מלך 
(ספר המידות)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

נ נח

בזיון המלך, הקדוש ברוך הוא נפרע, אפילו אומה שביזה מלך אחר שלא מאומתה 
(ספר המידות)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

כשמזכירין את שם המלך בזה השם כלול כל ענין המלך

שאנו קוראין איזה דבר או איזה אדם בשמו, אף על פי שלא ראינו אותו כגון כשמספרים מאיזה מלך וקיסר וכיוצא שאין אנו רואין אותו רק ששומעין את שמו, זה השם של המלך הוא המלך בעצמו רק שאף על פי כן אין אנו רואין את המלך בעצמו רק כשמספרין שמו אנו יודעין שיש אדם כזה שהוא יש לו ממשלה זאת או חכמה זאת וכיוצא, ויש חילוק אצלינו בין אם היינו רואין את המלך בעצמו בין כשאנו יודעין אותו על שמו. אבל אף על פי כן כשמזכירין את שם המלך בזה השם כלול כל ענין המלך. כי השם כולל כל ענין הדבר כפי מה שהוא. נמצא שמצד הדבר שיש לו זה השם המה בתכלית האחדות. כי אין השם דבר נפרד מהדבר כנ"ל, רק מצד המקבל שמקבל בדעתו ידיעת זה הדבר יש אצלו חילוק בין ראיית הדבר בעצמו ובין כשיודע אותו על שמו אף על פי שבאמת במקומו ועצמו של אותו הדבר הכל אחד. 
(ליקוטי הלכות - ברכת השחר הלכה ג' אות לב')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

המעשה "מכלב שוטה" מפי סבא ישראל רבי נ נח נחמ נחמן מאומן


געגועיך וכסופיך העצומים אל האמת

דע, אחי, כי געגועיך וכסופיך העצומים אל האמת, גרמו לך להתחבר בחבורא חדא בגופא ונשמתא עם הנחל נובע מקור חכמה, ובעבור זה זכית להיות נשיא על ישראל.
ובכוחו וזכותו הנורא, הגנוז וסתום מכל העולמות, עשה ה' עם ישראל נסים נפלאים ונוראים לעיני כל העולם, ונתגדל ונתקדש שם ה' בעולם...הנורא של הנחל נובע, רבינו נ נח נחמ נחמן מאומן.
{אב"י הנחל השלם - חלק ג' - מכתב צט'}
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים

אשירה ואזמרה לה' על שאתה עומד בעזרי

שבכוחו וזכותו של הנחל נובע אשר אתה דבוק בו בכל לבבך עשה ה' עמנו נסים נפלאים ונוראים לעיני כל העולם ועכשיו עם הנחל נובע מקור חכמה הגנוז וסתום ונעלם מכל העולמות ובעבור זה שאתה עומד בעזרי זכיתי להיות לעזרך.
אשירה ואזמרה לה' על שאתה עומד בעזרי שזכית גם הפעם להצילני מיד המופתי הירושלמי חוסייני המן-עמלק רוצח אכזרי שפל שבשפלים בתכלית השפלות הידוע ומפורסם בשם התערבי מ' פ' שעמד עלי לרצחני ולהשמידנו. ח' כ' ס' ר' הע' ה' ור' לר' אג' י' שעמד עלי לרצחני ולהשמידני וה' לא עזבני בידו ונתן בלבך רחמים לרחם עלי להצילני מתחת ידו הטמאה מזוהמה מדם נפשות עניות מדוכאות של כל הדיירים בבתי אג' י' אשר נבנו מכסף שקיבץ מנדיבים וכו' בשביל שומרי תורה ומצוות.
{אב"י הנחל השלם - חלק ג' - מכתב קא'}
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים

הכל מסבא והכל של סבא - נ נח (:

כל ההשפעות וכל הדברים הם באים רק מהצדיק האמת ועל כן כשמקורב להצדיק האמת יוכל לקבל בקל את מה שצריך לו (ליקוטי מוהר"ן - רמ)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

תשתדל לקבל הספר "אב"י הנחל", אז תהיה חסיד ברסלב.

...הוא הביא מרוסיה המשפחה שלו, הנשיא שזר (סבא צוחק), אני הייתי החבר שלו היחיד, הוא אמר ככה: "אני יש לי, בן גוריון הוא חבר שלי, ומה, וגם כן את חבר שלי הוא ממשרד החוץ", מה, מה שמו? משה שרת, שרת, הוא, הוא שרת, שרת שאל לנשיא שזר: "מי הוא זה?", הוא, הוא אמר: "זה החבר טוב שלי היחיד" (סבא צוחק), הוא נתן שם לספר "אב"י הנחל", כן, אב"י הוא האותיות י'שראל ב'ער א'ודסר, והשם הספר הוא "אב"י הנחל". יש לך הספר "אב"י הנחל"? אם אין לך, תדבר עם הנשיא וייצמן, אולי הוא, הוא יוכל, יכול לקבל את הספר "אב"י הנחל" (סבא צוחק), אה, אה, אה, איפה החבר שלי שזר? שזר, מה שזר? זה שניאור זלמן, שניאור זלמן, שניאור זלמ... שזר שניאור זלמן, (לא מבין) (סבא צוחק), אה, שזר ושרת, והנשיא שזר, הנשיא שזר הוא היה, היינו חברים טובים מאד (סבא צוחק). אה, תשתדל לקבל הספר "אב"י הנחל", אז תהיה, אז תהיה חסיד ברסלב, כולם אמרו: שהנשיא שזר הוא חסיד ברסלב, הוא יש לו חבר ישראל בער אודסר, אה, אה, אה (סבא צוחק)...
(שיחות סבא ישראל רבי נ נח נחמ נחמן מאומן)

אִבֵי הנחל על שם הנחל נובע מקור חכמה

אהבה הפליאה שעשה ה" בינינו נולדה בטבריא ביום ט"ו בשבט תשי"ז, מאהבה והיחוד הקדוש הזה נולד לנו בן למזל טוב וקראת שמו בישראל אִבֵי הנחל על שם הנחל נובע מקור חכמה
{אב"י הנחל השלם - מכתב קכב'}
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם

שושנת יעקב זה ענין הנבחר שבעם ישראל

שושנת יעקב זה ענין גדול, זה ענין גדול, שושנה, שושנה זה ענין, זה ענין נורא מאד, שושנה!, רואים בתהלים "למנצח על שושנים" "לאסף", "לדוד", "על שושנים", שושנים, שושנת יעקב זה ענין הנבחר שבעם ישראל, השושנה, שושנה זה... כן וגם כן יש שושנים שעל... סביב, סביב גדלים קוצים והשושנה הוא, הוא, הוא יוצאת מהקוצים, מהקוצים האלו, כן, שושנת יעקב זה ענין גדול, זה ברסלב, שושנת יעקב, שושנה, שושנת יעקב, הנבחר של בית יעקב
(שיחות המלך המשיח האמיתי של עם ישראל רבי נ נח נחמ נחמן מאומן ועכשיו בירושלים)

אהבת אמת

תמונת נועם פניו המביע עדינות של אהבת אמת ותמימות מצוייר בעומק ליבי ועומד לנגד עיני תמיד ואינני שוכח אותו.
{אב"י הנחל השלם - מכתב י'}
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים

תיקון הכללי אומן בירושלים

תיקון הכללי אומן בירושלים

הספר החדש לכבוד מלך ישראל וגואלו סבא ישראל רבי נ נח נחמ נחמן מאומן



ניתן להשיג את הספר בפלא'-0504100524- אריה

וזהו בחינת הדפסת ספרים קדושים של התורה הקדושה שנתפשטה עכשיו ביותר שהוא דבר גדול והוא התקרבות משיח, כמבואר בהתורה חדי ר' שמעון שריבוי הספרים הם טובה גדולה ותיקון גדול לישראל, כמו שכתוב שם שכבר יש ספרים הרבה ועוד עתידין להיות ספרים רבים, וכולם צריכים להעולם...
( ליקוטי הלכות - אבן העזר הלכות קידושין הלכה ג - כא)

כולם צריכים להשתחוות לסבא

וזה שחלם והנה אנחנו מאלמים אלומים בתוך השדה שפירושו קשרים היינו בחינת צמצומים הנ"ל. שהם בחינת קשרים כי הצמצום בחינת קשר, היינו שכולם היו עוסקים בזה שהיו מאלמים אלומים ועושים קשרים וצמצומים כדי למשוך על ידם השגת אלקות. אבל הצמצומים והכלים של יוסף הצדיק עלו על כולם בבחינת והנה קמה אלומתי וגם נצבה וכו'. שהקשר והצמצום שלו קמה וגם נצבה לעד ולנצח. והנה תסובינה אלומתיכם ותשתחוין לאלומתי. שכולם צריכין לקבל ממנו השגות אלקות על ידי הצמצומים נפלאים שעשה בחכמתו העמוקה על ידי שעסק לקרב נפשות תמיד שעל ידי זה זכה שאפילו הצדיקים הגדולים שעוסקין בזה להשיג השגות אלקות על ידי הצמצומים גם הם צריכין לקבל ממנו כי שלו עולה על כולם בבחינת רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה שנאמר על הצדיק האמת הגדול ביותר העוסק לעשות כלים ולבושים ולהמשיך תורה בחכמה אמתיות כזאת עד שיוכלו להתקרב הכל להשם יתברך

וזהו והנה השמש והירח ואחד עשר כוכבים משתחוים לי, שמש וירח הם בחינת משפיע ומקבל בחינת שכל עליון ושכל תחתון בחינת הרב והתלמיד, כי הצדיק שהוא הרב נקרא שמש כמו שכתוב וזרח השמש ובא השמש ודרשו רז"ל עד שלא שקעה וכו'. והירח בחינת התלמיד שמקבל האור מרבו כמו הלבנה מהחמה. ואחר עשר כוכבים זה בחינת הנפשות הרחוקות שמקרבים אותם להשם יתברך שהם נפשות קדושות מאד. אך היו תחלה בעמקי הקליפות ועלו משם בבחינת אחד עשר סממני הקטרת שזהו בחינת אחד עשר כוכבים בחינת ומצדיקי הרבים ככוכבים, וכולם משתחוים לי. כי הצדיק הגדול ממשיך שכליות כאלה עד שכל הגדולים והקטנים וכל הרחוקים רוצים להתקרב וכולם צריכים לקבל ממנו כי כבר מבואר לעיל שגם בהצמצומים בעצמן יש בחינת שכל עליון ושכל תחתון. כי יש בהם כמה וכמה מדריגות ויש בהם בחינת רב ותלמיד שמש וירח וכו'. וכולם צריכים להכניע ולהשתחוות ולהתבטל לפני הצדיק הגדול ביותר בחינת יוסף. כי הוא מכניס השגות אלקות בכולם וכנ"ל (ליקוטי הלכות - השכמת הבוקר הלכה ד' אות יח')
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים

סבא רבי נ נח נחמ נחמן מאומן המלך המשיח האמיתי של ישראל

"...לא על חינם חיכינו, חיכינו כל כך זמן על משיח צדקנו, משיח צדקנו יהיה תלמיד רבינו "(סבא צוחק).
(שיחות סבא המלך המשיח רבי נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים)

שסבא בעולם כולם שלמים :)

יש נפשות נפולות מאד מאד שנפלו כל כך כמו שנפלו עד אין קץ בחרפת עונותיהם עד שאי אפשר להם בשום אופן לשוב להשי"ת, ואי אפשר שיהיה להם שום תיקון בעולם כי אם ע"י נשמת הצדיק האמת שיש בכחו הגדול להוציא כל אחד מכל המקומות שנפל לשם ולהעלותו ולתקנו, ואז השמחה גדולה מאד, כי אין שמחה לפניו י"ת כמו בעת שמחזירין בתשובה את הרחוקים מאד, כי השי"ת חפץ חסד הוא וצופה לרשע וחפץ בהצדקו וכל זמן שהאדם רחוק ממנו י"ת בעונותיו צר לו מאד כביכול וחושב מחשבות לבל ידח ממנו נדח, וע"כ ע"י שהצדיק מעלה ומתקן הרחוקים והנדחים שנדחו ונפלו בעמקי עמקי התהום תחתיות, ומחזירם להשי"ת עי"ז נגדלת השמחה מאד מאד כמו שמחזירין להמלך את בנו שגרשו מעל פניו בעונותיו, ועי"ז שנתרחק קלקל בכל פעם ביותר מחמת שנפל בדעתו ע"י שראה גודל ריחוקו מהמלך עד שטעה ונדמה בדעתו שהמלך הרחיקו לעולם ולא היה מצפה שישוב עוד אל המלך כ"ש "לא יאמין שוב מני חשך" ובאמת יש להמלך צער גדול בכל עת, וזוכר את בנו הרחוק בכל עת. וכשנמצא אחד שמרחם על המלך ועל בנו והולך אל המקום המזוהם שנפל לשם ומרמז לו רמזים ומתנהג עמו בחכמה נפלאה פלא והפלא עד שמכניס בו הרהורי תשובה ומחזירו אל המלך.
{אב"י הנחל השלם - חלק ב' - מכתב קלד'}


"...ותיקון כל זה הוא רק ע"י צדיקי אמת שהם בחי' משה משיח . והם ממשיכים אורו של משיח בעולם שעי"ז כל התקווה. כי רק משיח יתקן כל זה בשלימות להצילינו בכל עת מבחי' נשיכת עקרב ולזכותינו לכל הטובות וההצלחות בגשמיות ורוחניות בחי' מציאה. כי משיח יזכה לבחי' השגת המשפט וצדקה וכנ"ל כי יזכה לעורר תמיד בחי' תפילת ה' כ"ש במזמור לשלמה משפטיך למלך תן וצדקתך לבן מלך וכו' שנא' עיקרו על משיח.
(ליקוטי הלכות - חשן משפט הלכות מתנת שכיב מרע הלכה א - לב)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם סבא ישראל המלך המשיח האמיתי של ישראל

הצילנו ברחמיך הרבים מכל מיני שקר וטעות שבעולם

והצילנו ברחמיך הרבים מכל מיני שקר וטעות שבעולם, ולא נלך אחר עצות רעות של אלו המחפים את השקר באמת, ומהפכים דברי אלהים חיים, ואומרים לרע טוב ולטוב רע, ומונעים את ישראל מדרך האמת והנכון, על ידי עצותם המהופכות מן האמת, את אשר החמרת הקלו, ואת אשר הקלת החמירו, את אשר רחקת הם מקרבים ואשר קרבת הם מרחקים ויש מהם אשר טעו בעצמן, ואינם יודעים בעצמם את האמת לאמיתו, והם מדברים לפי תומם ועצתם הפוכה ומזקת לנו מאד לעבודתך ריבונו של עולם, אתה ידעת האמת ולפניך נגלו כל תעלומות אתה יודע רזי עולם ותעלומות סתרי כל חי קומה בעזרתנו והצל אותנו מהם, שלא יודבקו ויכנסו דבריהם בליבנו כלל, לא מהם ולא מהמונם.
(ליקוטי תפילות - תפלה ז')

ונזכה להאמין בך ובצדיקיך האמיתיים באמונה שלמה

יהי רצון מלפניך יהוה אלוהינו ואלוהי אבותינו, שתרחם עלינו ועל כל עמך בית ישראל, ותטע אמונתך בליבנו, ונזכה להאמין בך ובצדיקיך האמיתיים באמונה שלמה ותהיה האמונה זכה ונכונה צחה ונקיה, בלי שום פגם ובלי שום בלבול בעולם חס ושלום כלל ונזכה ברחמיך הרבים, שתהיה אמונתנו חזקה כל כך כאילו אנו רואין בעינינו אלהותך והשגחתך וכבודך אשר מלא כל העולם ונהיה דבקים בך תמיד באמת ובתמימות ובדעה נכונה ומיושבת בלי שום תערובת פסולת כלל.
(ליקוטי תפילות - תפילה ז')
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים
וזה בחי' מה שהחמירו רז"ל מאד על היזק ראיה כמבואר בש"ע הרבה דינים בזה שהשותפין שחלקו צריכים לעשות מחיצה ביניהם גבוה ד' אמות כדי שלא יסתכל זה על זה כי עיקר היזק ראיה שנמשך מהרע עין כל יניקתו נמשך ע"י זה שלא נזהר. לצמצם דעתו בבחי' שתיקה לבלי ליכנוס בקשיות ותירוצים שאסור לו להסתכל בהם לפי בחינתו כי עינים ע"ש החכמה נאמר כ"ש ותפקחנה עיני שניהם כשרז"ל. וכ"ש ולבי ראה הרבה חכמה ודעת. וע"כ כשמסתכל בדעתו במה שאין לו רשות זה בחי' רע עין. כי גם הרע עין בעצמו מה שעינו רעה בשל חבירו שיש לו עשירות או איזה כלי וחפץ נאה וכדומה, גם זה נמשך רק מבחי' ריבוי הקשיות הנ"ל שמסתכל במה שאין לו רשות. כי אם הי' לו מחיצה בדעתו לבלי ליכנוס להסתכל ולחקור במה שמופלא ממנו רק להאמין באמונה שלימה כי צדיק ה' ודרכיו ישרים ונכונים מאד כ"ש להגיד כי ישר ה' צורי ולא עולתה בו, וכתיב אל אמונה ואין עול וכו', בוודאי לא הי' לו שום עין רעה בשל חבירו כלל. כי מי יבא אחר המלך מלכו של עולם יתברך שמו אשר משפטו אמת וישר והשפיע לזה אלו הכלים והבגדים והחפצים וכו' ומה לו להסתכל על זה כלל מאחר שהכל ע"י השגחתו ומשפטו האמת.
(ליקוטי הלכות - חשן משפט הלכות חלוקת שותפות הלכה ה - ב)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן בִּירוּשָׁלָיִם

כל אחד מישראל הוא בחינת כתר להשם יתברך

"משל לאחד, שמצא את חברו שהוא עושה כתר אמר לו: בשביל מי, אמר לו: בשביל המלך. אמר לו: כיון שהוא לצורך המלך כל אבן טוב שתמצא בו תקבענו בו"
כך כל אחד מישראל הוא בחינת כתר להשם יתברך וצריך להכניס בו כל מין אבנים טובות שאפשר למצוא דהיינו שצריכין להשתדל לחפש ולבקש אחר כל צד זכות ודבר טוב שאפשר למצוא בישראל ולדון את הכל לכף זכות כי הם בחינת כתר להשם יתברך כנזכר לעיל וכמו שאמרו רבותינו זכרונם לברכה: "הוי דן את כל אדם לכף זכות"

(ליקוטי מוהר"ן - תורה ו')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן בִּירוּשָׁלָיִם

ירידה תכלית העליה

http://nanachcartoon.blogspot.com/
כשצריך האדם לעלות מדרגא לדרגא צריך שיהיה לו ירידה קודם העליה, כי הירידה היא תכלית העליה. ומזה יכול כל אדם להבין כמה הוא צריך להתחזק בעבודת השם ולא יפול לעולם בדעתו מכל הנפילות והירידות שבעולם כי אם יתאמץ ויתחזק לבלי להסתכל על זה בשום אופן שבעולם אפילו אם יעבור עליו מה, יזכה לבסוף שיתהפכו כל הירידות לעליות גדולות כי הירידה היא תכלית העליה.
(משיבת נפש - ה)
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים

מלך המשיח שהוא מקור החיות והחיים של כל העולם וישראל


...שנפלנו למטה מאד מאד, נפילה עמוקה מאד מאד עד עמקי תהומות, בתהומות עמוקים מאד מאד, עד שהגענו וכו'...שיתער לעתיד, (על ידי מלך המשיח, בעת קץ האחרון, שהוא מקור החיות והחיים של כל העולם וישראל) מהשיר של חסד של הצדיק האמת.
{אב"י הנחל השלם - חלק ג' - מכתב פ'}
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים

עץ החיים העולה עד רום גבהי מרומים לעלא לעלא, בחינת רוחו של משיח


ועיקר ההתחזקות הוא בכוח הצדיק הזה, שהשיג שכמו שאין עליה לעולם לפי גדולתו יתברך, כי "גבוה מעל גבוה וכו' וגבוהים מעליהם" וכו', כמו כן אין ירידה לעולם שלא יוכלו לעלות משם, כי כל מה שהצדיק עולה למדרגה גבוה יותר הוא משיג יותר חסדי ה', שזה עיקר גדולת השם יתברך. ועל כן הצדיק, שאינו עומד לעולם, ועולה בכל פעם יותר ויותר ומשיג בכל פעם ביותר גדולתו יתברך, היינו גודל חסדיו, על ידי זה זוכה (זוכין) להשיג שאין שום ירידה ונפילה בעולם ואין שום יאוש בעולם כלל.
כי משיג בכל פעם חסדים כאלו שהם עיקר גדולת הבורא, שעל ידי זה הכל יכולין לעלות. על כן צריכין דייקא צדיק הגדול במעלה מאד מאד, כי כל מה שהחולה גדול ביותר הוא צריך (רפואה) רופא גדול ביותר, כי כל מה שהצדיק גדול ביותר הוא יכול להגביה ביותר אפילו הנופלים מאד, עד שבכוח הצדיק הגדול אין שום נפילה וירידה שלא יוכלו לעלות משם בכוחו, אם יזכה להאמין ולהתקרב אליו, ולהחזיק בעץ החיים העולה עד רום גבהי מרומים לעלא לעלא, בחינת רוחו של משיח הגדול במעלה מאד מאד, {ה}נקרא רעיא מהימנא.
{אב"י הנחל השלם - חלק ג' - מכתב עט'}
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים

ישראל הם הנשמה של כל העולם

וכל הבריאה היתה בשביל ישראל שהם הנשמה של כל העולם כדי שיכירו ישראל אותו יתברך על ידי כל הדברים שבעולם ויתדבקו בו יתברך לעולם כמו שכתוב בזוהר הקדוש בגין דישתמודעין ליה:
כי השם יתברך ברא את העולם בגוף ונפש חומר וצורה. וכוונתו היה להכניע הגוף לגבי הנפש. כי זה עיקר עבודתינו וכמו שבפרטיות האדם צריך כל אדם להתגבר להכניע ולבטל הגוף לגבי הנפש שכל פעולת הגוף יהיה רק בשביל הנפש לעשות רצון יוצרנו יתברך שזה תשוקת הנפש. כמו כן בכלליות העולם ישראל עם קדוש הם בחינת הנפש והנשמה של כל העולם. וכל אומין דעלמא וכל הברואים שבעולם כולם הם בחינת גוף כנגד ישראל. וכולם צריכין להיות נכנעים ובטלים לגבי הנפש והנשמה שהם ישראל ולעשות רצונם כי אין להם שום קיום וחיות בלא ישראל כמו שאין חיות להגוף בלא הנשמה. כי עיקר התכלית של כל הבריאה כולה בכלל ובפרט הוא שיתבטל החומר והגוף לגבי הנשמה להפשיט כל דבר מגשמיותו וחומריותו להפוך מחומר לצורה מגוף לנפש כדי שיעלה ויוכלל ויתדבק בשרשו וישוב למקור חוצבו שבקדושה מקום אשר היה שם אהלו בתחילה קודם שנברא.  וזה עיקר עבודת האדם בעולם הזה. וזה כלל כל התורה והמצות......
כי כך שיער השם יתברך שעל ידי עשיית אלו המצות במעשה דייקא על ידי זה דייקא אנו יכולין להתדבק בו יתברך דהיינו לבטל גשמיות גופינו שהוא בחינת עשיה. וכן לבטל גשמיות כל העולם שהכל מזדכך על ידי עשיית מצותינו. ויזדכך החומר עד שיתהפך החומר של כל העולם כולו לצורה בכלל ובפרט כדי שיעלו ויוכללו כל הדברים בשרשן כנ"ל דהיינו לדעת ולהכיר אותו יתברך שזהו תכלית של כל הבריאה כולה בגין דישתמודעין ליה.
(ליקוטי הלכות - הלכות עבודת אלילים הלכה ב')
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים

אומן בירושלים אצל סבא המלך המשיח

...וזכות וכח וגבורת כל הצדיקים האמתיים אינו נפסק לעולם ואין שום סטרא דמסאבא שתוכל לעמוד נגד קדשתם ומעלתם וגבהם ותוקפם וחוזקם, וכוחם וגבורתם וזכותם וכוחם הגדול יעזור ויגן ויושיע לנו ולכל החוסים בהם, כי גדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם, והם נקראים חיים תמיד ותזכני להיות רגיל ביותר לבוא על ציון קבריהם הקדושים, ולהשתטח שם, ולפרש שיחתי לפניהם באמת, כאלו היו בחיים חיותם ויותר ויותר ואזכה לעורר רחמי לבם עלי ויהמו ויכמרו רחמיהם עלי...
(ליקוטי תפילות - ח"א תפילה לג - תצב)

סבא ישראל הצדיק האמת ואין אחר

...והצדיק האמת הוא עניו כמשה ומשים עצמו כעפר ע"כ הוא יסוד עולם שיש לו כח המושך והוא ממשיך כל ההשפעות לעולם הוא ממשיך אלקותו ית' למטה כי הוא מקים את המשכן ששם נמשך אלקותו וכבודו ית' בחי' וכבוד ה' מלא את המשכן. וכל בני אדם שבעולם ראויים שיומשכו לזה הצדיק שהוא יסוד ושורש הכל...
(ליקוטי הלכות - חשן משפט הלכות חזקת מטלטלין הלכה ד - א)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן בִּירוּשָׁלָיִם

שבת שלום ומבורכת לכולם

ועיקר התכלית הוא לחזור ולהעלות ולקשר הזמן לשורשו לבחי' למעלה מהזמן עד שיתבטל הזמן וזה בחי' קדושת שבת קודש שנתן לנו מתנה טובה הזאת ושבת שמה שהוא שורש הששת ימים שורש הזמן ועל ידה חוזרין ומעלין הזמן לבחי' למעלה מהזמן שהוא בחי' שבת שהוא מעין עולם הבא שהוא למעלה מהזמן.
(ליקוטי הלכות - יורה דעה הלכות מילה הלכה ד - י)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן בִּירוּשָׁלָיִם
קרדיט ל -‎‏ Khai Nguyen על התמונה

על משכבי בלילות בקשתי את שאהבה נפשי

על משכבי בלילות שהוא בחינת התגברות המדמה, בקשתי את שאהבה נפשי, זה הצדיק האמת שהוא בחינת משה וכמו שכתוב במדרש על פסוק זה, את שאהבה נפשי זה משה, בקשתיו ולא מצאתיו כי לא במהרה זוכין למצוא אותו.
כי צריכן יגיעות הרבה וזמן זמנים הרבה עד שמוצאין אותו ואת הרוח הקודש שלו וכנ"ל. אקומה נא ואסובבה בעיר בשוקים וברחובות, ואיתא במדרש שם בכרכים ובמדינות, אבקשה את שאהבה נפשי זה משה, בקשתיו ולא מצאתיו. כי צריכין לבקשו ולחפשו מאד מאד בעיר ובשוקים וברחובות בכרכים ובמדינות, כי בכל העסקים שעושין הן תורה ותפלה ומצות ומעשים טובים והן מו"מ ושאר עסקים צריכין לכווין בכל עשיה שעושין ובכל דרך ועיר וכרך שהולכין אולי יזכה ע"י עסק ונסיעה זאת למצוא את שאהבה נפשו זה משה שהוא בחי' הצדיק האמת הנ"ל. כי כל חיותו ותקונו לנצח וזרעו וכל דורותיו עד סוף כל הדורות, וכל הנפשות והעולמות התלוים בו ובזרעו כולם תלוים בהצדיק האמת הנ"ל.

(ליקוטי הלכות - הלכות מכירה א')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן בִּירוּשָׁלָיִם

הסמים יותר גרועים מהניאוף

אמר לכמה חברים שהסמים יותר גרועים מהניאוף.
(ש'מ'ח'ה תמ)
וכן אתה יכול לשלח לנו רפואה שלמה בלי שום עסקי רפואות וסמים, כי אתה הוא יהוה אלהינו עילת כל העילות
 וסיבת כל הסיבות.
(ליקוטי תפילות - תפילה סב')

נ נח נחמ נחמן התיקון הכללי

עיקר תיקון עוון פגם הברית הוא רק על ידי משיח שיבוא במהרה בימינו, כי משיח יבוא לתקן זה החטא ביותר
 (ליקוטי הלכות - הלכות תפילין הלכה ב' אות יב')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן זה עשרה אותיות, זה כנגד עשרה מיני נגינה שהוא גילה שזה מסוגל לתקן פגם הברית, זה ה"תיקון הכללי", עשרה מיני נגינה!
(שיחות סבא ישראל רבי נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם)

סבא ישראל המלך המשיח האמיתי של ישראל

ככה כתוב במכתב, "ועליך אמרתי *מיין פייעריל וועט טליען ביזזזז משיח וועט קומען" אז אני צריך להיות המשיח! 
וגם כשיבוא משיח יש גם כן שנים וימים כאלה, כן! 
(שיחות סבא ישראל רבי נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים)
*האש שלי תוקד עד ביאת המשיח

יכתבו נ נח

סבא: ..."יכתבו נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן"
פלוני: "ואז הכל יסתדר, הכל יהיה יותר טוב"
סבא:"זה עכשיו נתגלה רבינו רבי נחמן, שזה ענין של משיח, של, של הגאולה, של, זה, זה חדשות, חדשות..."
(שיחות סבא ישראל רבי נ נח נחמ נחמן מאומן)

עיקר הטוב הוא משיח סבא ישראל הקדוש

כל הנקודות טובות שמוצאין בכל אחד מישראל, זה בחינת התנוצצות משיח, כי עיקר הטוב הוא משיח, ועל ידי זה עיקר קיום ובנין העולם.
(ליקוטי הלכות - השכמת הבוקר הלכה א' אות ח')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן בִּירוּשָׁלָיִם

נ נח בהפצה בכיכר המזרקה גושן


נקודה טובה

בכל אחד יש נקודה טובה כזאת שאין בחברו
(שיחות סבא רבי נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים)

נ נח נחמ נחמן מאומן מתקן את כל העולם

כל מה שהאור גבוה יותר יכול להאיר למטה למטה יותר
(אב"י הנחל - כ)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן בִּירוּשָׁלָיִם

נ נח נחמ נחמן מאומן

מי שאוהב את הצדיק, צריך לשמור את הצדיק, שלא יצא עליו שם רע
(ספר המידות - צדיק)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן בִּירוּשָׁלָיִם

הכל מושגח בהשגחה פרטית

ואם היה האדם מאמין באמונה שלמה בהשגחתו יתברך שגם הטבע בעצמה מתנהגת בהשגחתו יתברך לבד, כי ה' יתברך שם בטבע האריה שיהיה לו כח זה והנהגה זאת, ולהפך שם בטבע הזבוב שיתנהג כך. וכן כל השינויים שבעולם שמשתנים בכל יום ויום, שבזה היום חם ובזה היום קר. ובזה היום גשם וביום אחר אין יורד גשם וכו'. וכיוצא בזה שינויים רבים לאין מספר, אם היה מאמין באמת שהכל בשגחתו יתברך לבד, אזי אם היה אמונת ההשגחה בשלמות בודאי היה האדם מבטל כל הרצונות שלו לה' יתברך ולא היה לו שום שנוי רצון כנגד ה' יתברך :
(לקוטי הלכות - אורח חיים ד, ברכות הראיה וברכות פרטיות ד)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן בִּירוּשָׁלָיִם

נ נח נחמ נחמן מאומן מתקן את כל העולם

אני נהר המטהר מכל הכתמים

סבא רבי נ נח נחמ נחמן מאומן טעם החיים האמיתיים (:


נ נח נחמ נחמן מאומן


נ נח נחמ נחמן מאומן


אשרינו שאנחנו יהודים ואנחנו מזכירים את השם נ נח נחמ נחמן מאומן

אשרינו שאנחנו יהודים ואנחנו מזכירים את השם "נ נח נחמ נחמן מאומן", הוא מהפך הכל לטובה, מחדש הכל, מהפך הכל לטובה! יהיה לך רגלים חדשים, הכל חדש, כן, ורק "חזק ואמץ בעבודתך", באמונה, בעבודת השם, יכולים להשם יתברך, יכולים להתקרב להשם יתברך רק בזה שמאמינים בהשם ובתורה, שמאמינים בהשם בתורה, שמאמינים.
(שיחות סבא מלך ישראל רבי נ נח נחמ נחמן מאומן)
קרדיט ל- ברקאי אביב

הניגון שיתנגן לעתיד על ידי משיח צדקנו - נ נח נחמ נחמן

מדוע לא חמש? מדוע לא שלוש? רק ארבע!, זה 'פשוט, כפול, משולש, מרובע', זה הניגון שיתנגן לעתיד על ידי משיח צדקנו לתקן העולם, וזה השיר הוא, הוא מגלה כאן במכתב הזה שהוא זה השיר 'פשוט, כפול, משולש מרובע' "נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן"
(שיחות המלך המשיח האמיתי סבא ישראל רבי נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים)

הפתק הוא פלא!

..."שיר חדש", רבינו הקדוש הוא "שיר חדש", רבינו הקדוש הוא השיר הזה, וכאן בהפתק מגלה רבינו דבר קט... דבר קל, "נ נח" (סבא צוחק), כן, ששים שנה לא ידעתי מזה, רק ידעתי שזה פלא, שזה מחיה אותי, שזה... כן, בכל פעם שנפל עלי, שנפלתי, לקחתי את הפתק וקראתי, והייתי, ונעשה, ונעשה ענין אחר, ונעשה "שיר חדש" (סבא צוחק)
(שיחות סבא ישראל המלך רבי נ נח נחמ נחמן מאומן)

הצדיק האמת, שיכול לרפאות החולה והרחוק ביותר

עיקר שמחתו ותענוגיו יתברך, כשמחזירין בתשובה את הרחוקים מאד. והצדיק האמת עוסק בזה תמיד, לעורר בני אדם משנתם ולהחזירם בתשובה, וביותר עוסק בתיקון זה לאחר הסתלקותו, להמשיך עלינו עוד על עולמנו השכל (העליון) העמוק והגבוה מאד של הצדיק האמת, שיכול לרפאות החולה והרחוק ביותר.

{אב"י הנחל השלם - חלק ג' - מכתב סט'}
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים