שיחות סבא המלך

"נ נח" גילה רבינו בעצמו, שום צדיק, רבינו בעצמו גילה את זה, אתם יודעים מי אני? אני "נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן"

[סבא, אני קראתי את המכתבים שלך] כן ["אבי הנחל", אין ספר יותר קדוש וגדול מזה] כן, כל מכתב הוא אור השם, כל דיבור אור השם, נעלם מכל העולמות, נעלם מכל העולם.

היה כמה גדולים שהם, שהם חשבו שהם משיח, שהם, הם, הם דיברו בדיבורים כאלה, אבל, אבל זה לא היה נכון, הם טעו, כן, רק רבינו הקדוש אצלו אין שום טעות, מה שהוא גילה איזה דיבור מבורר הלכה למשה מסיני.

אם היה העולם מקבלים את רבינו למנהיג שידעו שהוא המנהיג האמיתי כן, היה כבר העולם מזמן היה העולם מתוקן לגמרי, היה כבר ביאת המשיח והיה כבר ה... כן, הכל תלוי ברבינו!.
רבינו הקדוש אומר: "ביאת המשיח" בספר המידות "ביאת המשיח תלוי בהתקרבות, בהתקרבות לצדיק, לצדיקים",כן, רואים שזה, זה, זה יביא יביא את הגאולה יביא את ביאת המשיח.


רק רבינו הקדוש ירד לעולם הוא כבר התחיל הגאולה, כן וודאי!
לפני מאתיים שנה לא היה, לא היה כל המכשירים של פרסום, היום ביום אחד זה נתפרסם בכל העולם [נכון, נכון, נכון, עכשיו באמת הכל יש] כן, כן, כן, כן [רדיו, טלוויזיה, בבת אחת אפשר לדעת הכל] כן, כל העולם, וכשיבוא משיח, ידעו כל העולם שמשיח בא (סבא צוחק), ברגע, תכף, תכף ומיד, וייפול עליהם אימה ופחד על הגויים, הו משיח בא, יהיה שמחה כזה בכל עיר, בכל כפר, בכל מקום יהיה שמחות וריקודים כאלה נ נח, זה נ נח היה לפני שישים שנה, לפני שבעים שנה, לפני הגאולה, כן, מי יודע עוד יהיה מאה שנה מההה, אבל קרוב, כשיצא הספר ליקוטי מוהר"ן, אמר רבינו: שזהו התחלתה דגאולה, כן, לא סתם איזשהו דבר נאמר, דבריו חיים וקיימים כאילו עכשיו הוא אומר זה!

משיח היה בעולם הזה ולא היה, ולא היה כלום בגלל העולם היה מתלוצצים ומתנגדים "ברסלב, ברסלב".

משיח יגיד לנו מה זה "ליקוטי מוהר"ן", רבינו הקדוש אמר: "משיח יגיד פירוש על הליקוטי מוהר"ן", אף צדיק לא אמר שמשיח יגיד פירוש על, על, על הספר שלו, רק רבינו הקדוש, הוא אמר: "משיח יגיד פירוש על הליקוטי מוהר"ן" (סבא צוחק) , הפירוש הוא כל דיבור הוא פירש לנו כל מה שיש לנו, כל הצרות מה שיש לנו, לעזור, להושיע ולהציל, לרפאות, ולהחיות, כן, והוא הכין כבר הכל, אם צריכים להחיות מת? כן, יכולים להחיות מתים, "המחזיר נשמות לפגרים מתים".

הבחירה עדיין, עדיין, עדיין, שמשיח עוד לא בא, אומרים מחכים משיח בא, מחכים (סבא צוחק), כשיגיע יבוא, אז יהיה עולם אחר, עולם חדש, עולם של רבינו, עולם כזה, עולם חדש, יש סימנים על העתיד "סימן"! (סבא צוחק).

כתוב בזוהר הקדוש: "הנסים שיהיה בביאת המשיח, יהיה נסים יותר גדולים מיציאת מצרים", כן, במצרים היה גשם, אבל אנחנו פה יורד גשם חם, חם, חם, אז יותר ממצרים (סבא צוחק).

יבוא משיח, אז יהפוך כל העולם, אז יהיה לו עבודה קשה מאד, משיח הוא צריך להפוך כל העולם מהפך להפך, "אז אהפוך על כל העמים שפה ברורה".

הליקוטי תפילות, הליקוטי הלכות, הליקוטי מוהר"ן זה לימודים של משיח, איך זוכים לקיים התורה, איך זוכים לשמור ולעשות ולקיים.

מה שיש לנו בדור הזה, ימות המשיח, לחיי העולם הבא, עולם הבא אנחנו מאמינים שיש עולם הבא, אבל עולם הזה אין כלל, עולם הזה אין כלל.

הוא כולל משיח והכל, רבינו הקדוש הוא הכל, הגאולה כבר קרוב, שנים, ועכשיו מַגִּיעַ הזמן האחרון, יגיע.

משיח עוד לא בא? הוא יבוא בקרוב, "זמן הגאולה קרוב מאד", קרוב - מאתיים שנה גם כן קרוב, מאה שנה גם כן קרוב, אנחנו סבלנו חמשת אלפים שנה, אז מה, מאה שנה, לא, לא, לא בא בחשבון.

ה"ליקוטי תפילות", ה"ליקוטי הלכות", מה שזה, יתגלה בביאת משיח צדקנו (סבא צוחק).

[כולם ידעו שזה משיח, או יהיה גם מחלוקת עליו?] לא, לא, על משיח לא, לא, כבר נגמר, המחלוקת כבר נגמר.

"כשיבוא משיח, יהיה ישיבות הרבה, שילמדו, כל, כל הישיבות ילמדו ספרי רבינו, וכל הלומדים יתבטלו ויתביישו".

אין תגובות :