[סַבָּא] נוּ?, [הָאָדָם, אֲנָשִׁים יְכוֹלִים לְקָרֵב אֶת הַגְּאֻלָּה, זֶה לֹא רַק בִּידֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא לְבַד?] זֶהזֶה בְּיַד הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא לְבַד, אֲבָל הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ רוֹצֶה שֶׁנִּתְפַּלֵּל, שֶׁאֲנַחְנוּ, שֶׁאֲנַחְנוּ נַמְשִׁיךְ אֶת הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ לְהַגְּאֻלָּה, שֶׁאֲנַחְנוּ (סַבָּא צוֹחֵק), רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם הוּא יֵשׁ לוֹ נַחַת רוּחַ מִתְּפִלָּתֵנוּ, מֵהַאֱמוּנָהמֵהַתְּפִלָּתֵנוּ, וְרַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ אָמַר שֶׁהָעִקַּר הָעִנְיָן שֶׁלִּי הִיא תְּפִלָּה, "עִקַּר הָעִנְיָן שֶׁלִּי הִיא רֹאשׁ הַשָּׁנָה"זֶה עִקַּר הָעִנְיָן, בְּרֹאשׁ הַשָּׁנָה עוֹסְקִים רַק בִּתְפִלָּה, כָּל הַיּוֹם, כֵּן, "עִקַּר הָעִנְיָן שֶׁלִּי הִיא תְּפִלָּה", אוֹיוְ"עִקַּר הָעִנְיָן שֶׁלִּי הִיא רֹאשׁ הַשָּׁנָה", מַה זֶה רֹאשׁ הַשָּׁנָה?, לָבוֹא אֵלַי עַל רֹאשׁ הַשָּׁנָה בִּשְׁבִיל תִּקּוּן, וְזֶה הַדָּבָר נִמְשָׁךְ גַּם עַכְשָׁו, לֹא רַק בְּחַיֵּי רַבֵּנוּ שֶׁהוּא אָמַר: "הָעִקַּר רֹאשׁ...", זֶה הָעִנְיָן זֶה נִמְשָׁךְ, הוּא לֹא נִפְסָק, זֶה עִנְיָן שֶׁל רַבֵּנוּ זֶה דָּבָר חָדָשׁ שֶׁלֹּא נִפְסַק לְעוֹלָםכֵּןהוּא וְעַל כָּל דִּבּוּר שֶׁלּוֹ, וְכָל עִנְיָן שֶׁלּוֹ הוּא לְמַעְלָה מִן הַטֶּבַע וְהוּא נִצְחִי, וְהוּא תָּמִיד בְּכָל דּוֹר וָדוֹר, כָּכָה הוּא אָמַר, שֶׁהוּא הַמַּנְהִיג הָאֲמִתִּי שֶׁל כָּל יִשְׂרָאֵל בְּכָל דּוֹר וָדוֹר, בְּכָל דּוֹר, זֶה לֹא נִפְסָק, הוּא, הוּא הַמַּנְהִיג שֶׁלָּנוּכֵּן, בְּכָל תּוֹרָה, בְּכָל שִׂיחָה, בְּכָל מַעֲשָׂיו.
(שיחות סבא - קלטת 20 ב' 24:52)
*
מָשִׁיחַ הַמַּנְהִיג הָאֲמִתִּי שֶׁאָנוּ מְחַכִּים אֵלָיו.
(ביאור הליקוטים - תקעו אמונה סימן ה' - אות צב')
*
רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ גִּלָּה מָתַי שֶׁיִּהְיֶה בִּיאַת הַמָּשִׁיחַ, כֵּן, דָּבָר שֶׁלּא, הָיָה בְּסוֹד, זֶה לֹא הָיָה מְפֻרְסָם, לֹא הָיָה, רַק רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ גִּלָּה זֶה בְּסֵפֶר, וְשׁוּם אָדָם לֹא יוֹדֵעַ, רַק רַבֵּנוּ וְרַבִּי נָתָן. בְּרֹאשׁ הַשָּׁנָה הָיִיתָ בְּאוּמַן? [אֲנִי הָיִיתִי בִּירוּשָׁלַיִם] אַה? [הָיִינוּ מִנְיָן בִּירוּשָׁלַיִם סַבָּא, מִנְיָן שֶׁל חֲבֵרִים] הָעִיקָּר הִיא אוּמַן, רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ אָמַר "מִי שֶׁיָּבוֹא אֵלַי", זֶה אוּמַן.
(שיחות סבא - קלטת 112 ב' 07:17)

אין תגובות :