מה זה נ נח נחמ נחמן מאומן?שיר חדש,השיר שלעתיד...!

בהקדמה לשיר השירים כותב רבי יונתן בן עוזיאל זצוק"ל,על גילוי העשרה שירים מיום בריאת העולם עד ימות המשיח:תשע שירות נאמרו בעולם הזה...והשירה העשירית עתידים לומר בני הגלות בזמן שיצאו מהגלות,כמו שכתוב ומפורש ע"י ישעיה הנביא:"השיר יהיה לכם כליל היתקדש חג"...
בזוהר הקדוש פרשת פנחס,אומר רבי שמעון: יתעורר בעולם,שיר פשוט,כפול,משולש,מרובע,שהוא מעלה אותיות שלו י',י"ה',יה"ו',יהו"ה'...פתח רבי אבא ואמר: שירו לה' שיר חדש..."
"...תורה בניגון,שכינה בניגון,ישראל יוצאים מהגלות בניגון" בשיר פשוט, כפול, משולש, מרובע.(תיקוני הזוהר תיקון כא')
מדברי רבי ישראל דב אודסר סבא: נ נח נחמ נחמן מאומן זה היתגלות חדש בעולם...רבנו הקדוש מגלה שיש...בזוהר ובליקוטי מוהר"ן,שיש שיר שהוא יחזיר כל העולם להשם יתברך לתורה על ידי השיר הזה!...שיתגלה לעתיד ע"י משיח צדקינו..."
"אז מגלה רבנו שהוא,זה השיר,נ נח נחמ נחמן מאומן,השיר הזה הוא פשוט,כפול,משולש,מרובע, נ פשוט, נח כפול, נחמ משולש, נחמן מרובע, וגם יש בו עשרה אותיות, 'נ נח נחמ נחמן' זה עשרה אותיות, זה כנגד עשרה מיני נגינה שהוא גילה, שזה מסוגל לתקן פגם הברית זה ה"תיקון הכללי",עשרה מיני נגינה!..."

2 תגובות :

אנונימי אמר/ה...

רבנו לא אמר אל אף אחד מתלמידיו(בחינת הלבנה) "האש שלי תוקד עד ביאת המשיח" ו"תלמידי היקר" סבא כותב ב"ישראל סבא"שרק רבי נתן יודע מרבנו אבל רק איזה ניצוץ,ואחר כך נבחר משה ברסלבר להיות התלמיד ואנחנו לא יודעים עליו כלום,ואחריו נבחר "ישראל קארדונר" שאמר עליו סבא ישראל "שגם אם הוא היה בתקופת רבנו הוא היה חידוש" איך זה מסתדר עם הדיבור של רבנו שאמר "חידוש כמוני לא היה מעולם" סימן שסבא רומז לנו ש"ישראל קארדונר" השיג בחייו בכוח רבנו יותר ממה שרבנו השיג בחייו.וסבא מוסיף וכותב ב"ישראל סבא" "שכול אחד יכול להיות כמו "ישראל קארדונר" ואפילו יותר..." ואז הוא קיבל פתק בדרך נס(הפתק נברא...ולכול קטני האמונה,נקודת מחשבה:אם הקדוש ברוך הוא ברא את העולם הוא בקלות יכול לברוא פתק...)ובוא נאמר "עלייך אמרתי האש שלי תוקד עד ביאת המשיח",וסבא אמר בפרוש "בשמע ישראל" "אני אחרון..." על לנו לישכוח כדברי סבא קדוש שאמר שדברי רבנו הם כלליות ואני מצטט "כול הפתק נכתב לכול אחד בעולם..."ולכן גם אנחנו יכולים ליזכות למדרגתו של סבא קדוש,בכוחו כמובן."מי שיתקרב אליי אני יעשה אותו כמוני ממש".

אנונימי אמר/ה...

"כמו שבן האדם מאמין בקדוש ברוך הוא,הוא צריך להאמין בעצמו"
זו היא שלמות האמונה.
רבי נתן כותב "מי שלא מאמין שהוא יכול להיות משה רבנו של הדור יש לו פגם באמונה"
נ נח נחמ נחמן מאומן.