רבי ישראל בער אדסר בחינת קדש קדשים אשריינו שזכינו לרבי כזה

על-כן אי אפשר לזכות לעצה שלמה כי אם על-ידי הצדיקים האמיתיים שהם בחינת קדשי קדשים, שהם ממשיכין העצה, משם מקודש קדשים בבחינת ישלח עזרך מקודש וכו', כי העיקר העזר והישועה הוא העצה השלמה באמת. כי שם בבחינת קודש קדשים שופע החסד העליון הוא בחינת שכל הכולל, שהוא בחינת סתרי תורה שמשם נמשכין כל השיכליים וכל העצות שבעולם ומשם נמתק הכל, כי העצה הוא הישועה וההמתקה, כמו שכתב רבנו זכרונו לברכה על פסוק: "ותשועה ברוב יועץ:" 
(לקוטי הלכות - אורח חיים ו, הלכות סוכה - הלכה ז)

נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים

אין תגובות :