ועל-כן על-ידי הצדיק הזה נמתק ונשלם הכל,
כי עכשיו על-ידי הצדיק הזה שאינו בחינת מקבל כלל.
שזכה לתכלית השמחה,
על-ידו עולה כל העולם כולו שנברא בשבילו,
כי עכשיו כל העולם כולו אינו בחינת מקבל כלל.
...כי בודאי היה ראוי לברוא את העולם בשביל הצדיק הזה
שהוא בחינת משה שאינו מקבל כלל,
שזכה לתכלית השמחה שבשביל זה היה עיקר כוונת הבריאה
כדי לזכות לשמחה הזאת שאין זוכין אליה כי אם כשאינו מקבל כלל כנ"ל,
שעל-ידי זה נמתק הכל כנ"ל :
(לקוטי הלכות - חושן משפט א, העושה שליח לגבות את חובו - הלכה ב)
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים!
כי עכשיו על-ידי הצדיק הזה שאינו בחינת מקבל כלל.
שזכה לתכלית השמחה,
על-ידו עולה כל העולם כולו שנברא בשבילו,
כי עכשיו כל העולם כולו אינו בחינת מקבל כלל.
...כי בודאי היה ראוי לברוא את העולם בשביל הצדיק הזה
שהוא בחינת משה שאינו מקבל כלל,
שזכה לתכלית השמחה שבשביל זה היה עיקר כוונת הבריאה
כדי לזכות לשמחה הזאת שאין זוכין אליה כי אם כשאינו מקבל כלל כנ"ל,
שעל-ידי זה נמתק הכל כנ"ל :
(לקוטי הלכות - חושן משפט א, העושה שליח לגבות את חובו - הלכה ב)
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים!
אין תגובות :
הוסף רשומת תגובה