כי עיקר השמחה על ידי יצחק דייקא על ידי שנמתקו הדינים בשרשן שהוא בחינת הנ"ל, בחינת היפוך היגון ואנחה לשמחה שזה עיקר שלימות השמחה וכנ"ל. וביום הכפורים אז הוא גמר העשרת ימי תשובה ונשלמין כל העשרה מיני נגינה, ועל כן אז נמחלין כל העוונות, ונתהפכין העוונות לזכויות למי שזוכה לתשובה באמת, כי התהפכות העוונות לזכויות הוא בחינת התהפכות היגון ואנחה לשמחה כנ"ל. שזהו בחינת פעולת העשרה מיני נגינה כנ"ל....
וזהו בחינת תקון הקולות הקדושים של יום הכפורים שהוא גמר עשרת ימי תשובה שאז נגמרים להתתקן בחינת עשרה מיני נגינה הנ"ל על ידי הה' קולות של יום הכפורים. כי ה' הוא בחינת עשרה מיני נגינה, בחינת ד' עם יוד שהוא שיר פשוט כפול משולש מרובע שהוא בחינת ד', והיוד הוא בחינת עשרה מיני נגינה כמו שאמר רבינו ז"ל בהתורה לשמש שם אהל בהם וכולי עיין שם.(ליקוטי הלכות הלכות פריה ורביה הלכה ג' אות יא')
וזהו בחינת תקון הקולות הקדושים של יום הכפורים שהוא גמר עשרת ימי תשובה שאז נגמרים להתתקן בחינת עשרה מיני נגינה הנ"ל על ידי הה' קולות של יום הכפורים. כי ה' הוא בחינת עשרה מיני נגינה, בחינת ד' עם יוד שהוא שיר פשוט כפול משולש מרובע שהוא בחינת ד', והיוד הוא בחינת עשרה מיני נגינה כמו שאמר רבינו ז"ל בהתורה לשמש שם אהל בהם וכולי עיין שם.(ליקוטי הלכות הלכות פריה ורביה הלכה ג' אות יא')
נ נח נחמ נחמן עשרה מיני נגינה שורש כל התורה כולה
אין תגובות :
הוסף רשומת תגובה