ע"י טבילת מקוה ממשיכין בחינת פי שניים שזהו עיקר החיים בחינת מקור מים חיים הנמשכין מהשם יתברך ע"י הצדיק האמת שהוא עיקר הצינור שעל ידו נמשך כל החיות דקדושה וכל הברכות וכל ההשפעות שבעולם כידוע בכל הספרים הקדושים. ועל כן אי אפשר לקבל את התורה כי אם ע"י טבילת מקוה שזהו בחינת טבילת המקוה של שבועות שאז נמשך הטהרה ממקום גבוה מאד מבחינת שער החמישים כמו שכתוב בכוונות שבועות. כי שער החמשים זה בחינת שורש החיות העליון בקדושה העליונה מאד שהוא בחינת רוחו של משיח בחינת רוח אלקים המרחפת על פני המים שמשם עיקר המשכת בחינת פי שניים הנ"ל שהוא בחינת כלל קבלת התורה
(ליקוטי הלכות - הלכות הכשר כלים הלכה ד')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם
(ליקוטי הלכות - הלכות הכשר כלים הלכה ד')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם
אין תגובות :
הוסף רשומת תגובה