באמת זה היחוד של יהודה ותמר היה יקר מאד כי על ידם נמשך נשמת משיח כידוע ועל כן באמת מאת ה' היה כל ענין הזה כמו שכתוב צדקה ממני כשפרש"י שם כי כוונת תמר היתה מתייראת מענין הנ"ל דהיינו מבחינת הרוח קנאה שהוא רוחו של משיח שמלובש ביהודה והיתה מתייראת פן ע"י גודל הרוח קנאה שמלובש בו יקלקל אח"כ את הבנין הקדוש הזה כאשר היה אח"כ באמת שהיתה בסכנה גדולה ועצומה כי אמר הוציאוה ותשרף וזה היה מגודל קנאתו על פגם הברית כי יהודה הוא בחינת משיח שמקנא מאד על זה כנ"ל. על כן אמרה שיתן לה לערבון חותמך ופתילך ומטך וכו' היינו שאי אפשר לגמור בנין הזה כי אם כשיסלק מעצמו בחינת קדושת הספרים הקדושים ששם שורה רוחו של משיח שהוא הרוח קנאה כדי שזה הרוח קנאה לא יקלקל בנין של היחוד הקדוש הזה וכנ"ל.
(ליקוטי הלכות - הלכות ערב ד')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם
(ליקוטי הלכות - הלכות ערב ד')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם
אין תגובות :
הוסף רשומת תגובה