בְּוַדַּאי מִצְווֹת הַתּוֹרָה לֹא יִשְׁתַּנּוּ אֲפִלּוּ דִּקְדוּק אֶחָד בִּימֵי הַמָּשִׁיחַ, אַדְרַבָּא עִקַּר בִּיאַת הַמָּשִׁיחַ הוּא לְלַמֵּד אוֹתָנוּ לְקַיֵּם אֶת כָּל דִּבְרֵי הַתּוֹרָה הַזֹּאת שֶׁזָּכִינוּ לְקַבֵּל מִפִּי משֶׁה רַבֵּנוּ עָלָיו-הַשָּׁלוֹם, שֶׁהוּא יִהְיֶה מָשִׁיחַ בְּעַצְמוֹ בִּבְחִינַת מַה שֶּׁהָיָה הוּא שֶׁיִּהְיֶה כַּמּוּבָן.
(ליקוטי הלכות - עירובי תחומין הלכה ה אות לד')
(ליקוטי הלכות - עירובי תחומין הלכה ה אות לד')
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים
אין תגובות :
הוסף רשומת תגובה