ג'ב בוש הבן של ג'ורג' בוש מועמד לנשיאות ארצות הברית בבחירות הקרובות

שריפה, שריפות, ונשרפו הכל [מי נשרפו?] נשרפו כולם, כולם נשרפו, אמריקה, היה לי חלום כזה, רק במקומות היהודים, לא היה שריפה, השריפות היו רק אצל הגויים. מה זה?... 
...[הנשיא של אמריקה] מה שמו? [קלינטון] אה? [קלינטון] לא [בוש?] הנשיא [בוש?] של אמריקה [בוש?] של אמריקה [בוש?] בוש, בוש, כן [זה הנשיא הקודם] אה, הנשיא הקודם עוד, לא לא של היום [כן] הוא יהיה שונא ישראל, הוא הלך, הוא הלך עם כל הכסף שלו, ועד שהוא נשאר עני, לא היה לו כלום אפילו לקנות לחם (סבא צוחק) [כן? ומה זה השריפות? מה זה השריפות?] אה? [השריפות, השריפות] השריפות? הם, זה כל הגויים נשרפו עם כל, עם כל הכסף שלהם, השריפות לא היה, רק אצל הגויים, לא אצל היהודים, זה חלום, זה חלום כזה [גם באומן?] אה? [גם באומן?] לא, לא, רק באומן לא, לא היו שריפות [אבל יש גויים גם באומן? יש גויים גם באומן] כן? [כן] נו, הגויים יש, אבל שריפות יש גם כן, השריפות רק אצל הגויים [היהודים לא נשרפו] לא היו שריפות [יש שמירה, יש שמירה, זה היה בחלום, בחלום?] כן, כן [הלילה?] אה? היום [זה היה חלום טוב?] אצל היהודים לא היה שריפות, רק אצל הגויים, בכל אמריקה אצל הגויים היה שריפות, ישארו בלא לחם, אין להם לקנות לחם (סבא צוחק) [רק באמריקה, או בכל העולם? רק באמריקה היו שריפות?] באמריקה וברוסיה...

...היהודים אין להם שריפות [כן, ברוך השם] [מה? זה בוש ששאל לך?] "אני רעב, אני צריך לחם", בוש אומר: "אם אין כסף, אין לחם, מה לעשות? אינני יודע מה לעשות, אם אין, אין לי כסף, אם אין כסף, אין לחם" (סבא צוחק), בוש, כולם נשרפו בשריפות, ונשאר רק הוא ובן אחד, הבן אמר לו: "אבא, תביא לי לחם", אמר לו: "לחם אין לי, ומי ש... אין לי כסף, מי שאין לו כסף, אין לחם", אז מה יהיה? אהה? אתה לא יודע מה שיהיה? (סבא צוחק), בוש, היה שריפות באמריקה, ונשרפו כל החשבונות שלו, הכל נשרף, לא נשאר לו אפילו לקנות לחם, והבן ביקש ממנו: "אבא, תביא לי לחם", אמר לו: "בני, אין לי כסף, ומי שאין לו כסף, אין לחם" (סבא צוחק). מה אתה אומר על, על, על חלום כזה?, נשרף הכל, לא נשאר לו אפילו לקנות לחם, לא נשאר לו כלום, והבן בוכה: "אבא, אני רוצה לחם", אז אמר לו: "אין לי, אין לי כסף, ומי שאין לו כסף, אין לחם, לא היה לי לא כסף ולא לחם" (סבא צוחק)...
הוא רוצה, כסף אין לי, ולחם גם כן אין לי, מי שאין לו כסף, אין לו לחם, נו, מה אתם רוצים? (סבא צוחק). בוש, לא נשאר לו רק בן אחד, והבן בכה: "אבא, רחם עלי, תן לי לחם", אמר לו: "אין לי כסף, ומי שאין כסף, אין, אין לחם, אין כלום" (סבא צוחק)...
...היה, היה שריפות, והכסף, כל הכסף נעשה אפר, אפר, לא היה נשאר לו לקנות לחם (סבא צוחק). בוש היה עשיר גדול, היה לו חנויות והיה לו, כן, כל, הכל נשרף, ולא נשאר לו, אפילו לקנות לחם לא נשאר לו...
...אנחנו יהודים ברוך השם, עם התורה והמצוות, אין להם שריפות בגלל זה (סבא צוחק)...
(שיחות סבא ישראל מלך ישראל וגואלו רבי נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים)

אין תגובות :