זה היה העיקר כוונתנו ועיקר הקשר שלנו, בשביל זה הצלחנו

אני הייתי כל הזמן, כל השנים לא יכולתי ממש, לא יכולתי רגע בלי רבי ישראל, לא יכולתי לחיות בלי רבי ישראל, כי היה בנינו קשר כזה ואהבה כזה שהיא מיוחד בעולם, שזה לא, לא רגיל, כי הענין שלנו, אני כל כוונתי לא היה בשביל לתת כבוד לרבי ישראל, כל כוונתי היה לחפש אולי אני אמצע איזה אור, אולי הוא יכול להביא לי איזה אור איך, איך לעבוד ה' באמת, זה העיקר, וגם כן הוא אותו דבר, הוא לא חפץ בתלמיד כמוני רק בשביל זה אולי יצליח להאיר בי איזה, איזה ניצוץ מרבינו הקדוש, שיהיה לי טובה בעולם הזה ובעולם הבא, זה היה העיקר כוונתנו ועיקר הקשר שלנו, בשביל זה הצלחנו, שיש לו קיום, כבר יש שבעים שנה מרבי ישראל, והענין שלו לא נפסק, הוא, הוא התחיל ממני, התחיל הרבה קודם לפני ממני, אבל זה היה כל, עיקר העבודה שלו, המטרה שלו להשאיר בעולם הזה את האור של רבינו, להכניס באנשים (שיחות מלך המשיח סבא ישראל רבי נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים)

אין תגובות :