ע"י שירה הוא סליחת עוונות - נ נח

וזה בחינת ההנהגה של לעתיד שאז יתבטל הטבע לגמרי. ואז יתנהג העולם ע"י בחי' נפלאות למעלה מהטבע, היינו שאז לעתיד שאזי יהיה כולו שבת כולו תשובה ואז יהיו כל העונות נתהפכין לזכיות, זה בחינת הנהגה של נפלאות למעלה מהטבע כי על פי הטבע הוא שהעבירה חס ושלום פוגמת בכל העולמות כנ"ל כי זה בחינת טבע. אבל לעתיד בעלמא דאתי אזי לא יהי שום פגם משום עבירה שבעולם כי כל הפגמים של כל העבירות יתהפכו לזכיות וזה בחינת נפלאות היפך הטבע כנ"ל. ואזי יתער השיר הנ"ל שהוא שיר של נפלאות שע"י קול השיר הזה כל המעשים רעים מעלין ריח טוב בבחי' נרדי נתן ריחו כנ"ל. ועל כן מצינו ש כשרז"ל בשירת דבורה שע"י השירה נסלחו עוונותיהם. כי כל השירות אפילו השירות של עכשיו נמשכין משיר שלעתיד ועל כן על ידי השירה נסלחין העוונות בבחי' זדונות נתהפכין לזכיות שיהיה לעתיד כשיתער השיר הזה שהוא שיר של נפלאות שמשם מקבלין כל השירות כנ"ל.
(ליקוטי הלכות - מאכלי עכו"ם הלכה ב' אות ט')
נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים
קרדיט למייק 369 על התמונה

אין תגובות :