נמצא שסוכה היא בחינת חידוש העולם שזוכין על ידי החסד שזוכין על ידי האמונה וכו' כנ"ל ועל ידי זה מעוררין קול הניגון שיתער לעתיד שהוא שיר פשוט כפול משולש מרובע שהם בחינת ע"ב נימין וכו' כנ"ל. וזה בחינת ד' מינים שנוטלין בסוכות שהם כנגד ד' אותיות השם י'ה'ו'ה' שהוא בחינת שיר פשוט כפול משולש מרובע כידוע. ועל כן לולב אחד. וערבות שתים והדסים שלושה זה שיר פשוט כפול משולש. והאתרוג כלול מכל הארבע כידוע כי הוא בחינת ה' אחרונה בחינת מלכות שכלולה מכולם והוא בחינת שיר מרובע ועל כן מברכין על נטילת לולב. כי הלולב הוא בחינת צדיק כתמר יפרח שהוא בחינת הנהר היוצא מעדן להשקות את הגן כידוע שעל ידו גדלים כל הריחות והיראות כנ"ל.
(ליקוטי הלכות - הלכות סוכה ו')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם
(ליקוטי הלכות - הלכות סוכה ו')
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם
אין תגובות :
הוסף רשומת תגובה