...ועל כן נכנסין כל השבעה רועים לתוך הסוכה, כי סוכה בחי' שפע של אדם שזהו בחי' התיקון הנמשך ע"י השבעה רועים וכנ"ל. ועיקר גמר התיקון של כל השבעה רועים הוא ע"י דוד המלך עה"ש שהוא השביעי שהוא גמר ויגמור התיקון בשלימות ע"י משיח צדקינו שהוא דוד בעצמו ועל כן נקראת הסוכה על שמו בחי' סוכת דוד כי דוד הוא מלך ישראל ועיקר השפע נמשך ע"י המלך כמבואר בדברי אדמו"ר ז"ל.
(ליקוטי הלכות - חשן משפט הלכות מקח וממכר הלכה ד - ד)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם
(ליקוטי הלכות - חשן משפט הלכות מקח וממכר הלכה ד - ד)
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן ♥ בִּירוּשָׁלָיִם
אין תגובות :
הוסף רשומת תגובה